TERMS AND CONDITIONS

Vispārīgie noteikumi

Šie noteikumi laiku pa laikam var mainīties, tādēļ, lūdzam Jūs tos rūpīgi izlasīt, pirms pirkuma veikšanas interneta veikalā www.junovanails.lv. Jūs piekrītat, ka lietojot mājaslapu www. junovanails.lv, esat juridiski informēts. Noteikumi un nosacījumi ir izstrādāti, saskaņā ar Latvijas Republikas likumdošanu. SIA JunovaPRO nav atbildīgs par jebkādiem tiešiem vai netiešiem uzņēmējdarbības zaudējumiem, biznesa peļņu vai nemateriālo labumu, kas var rasties izmantojot mājaslapu www.junovanails.lv. SIA JunovaPRO nav atbildīgs par jebkuru nespēju pildīt savas saistības vai saistību izpildes pagarinājumu, ja to izraisa apstākļi, kas ir ārpus mūsu kontroles. Lūdzam Jūs iepazīties ar preču pirkšanas un piegādes noteikumiem!

Iegādāties preces mūsu interneta veikalā var IKVIENA persona, kas rūpējas par savu skaistumu!

Visas cenas ir norādītas ar pievienotās vērtības nodokli 21% apmērā. Cenās nav iekļautas preču piegādes izmaksas.

Visas preces Jūs varat apskatīt un iegādāties šajā interneta veikalā, kā arī mūsu veikalos (skatīt sadaļu –VEIKALU TĪKLS-).

Internet veikala produkciju var iegādāties jebkuras ES valsts iedzīvotāji. 

Attēls un preču apraksts

Preces var atšķirties pēc formas, krāsas, iepakojuma un dizaina, kā arī attēlā var būt redzamas detaļas, kuras nav iekļautas preces komplektā.  Preču aprakstam ir informatīva nozīme – preču parametros un komplektācijā var būt veiktas izmaiņas un modifikācijas no ražotāja puses. Gēla lakas tonis ir norādīts preces nosaukumā/aprakstā.

Ja Jums ir kādi jautājumi par precēm, lūdzam Jūs sazināties ar mums (skatīt sadaļu – KONTAKTI -) pa e-pastu junova@inbox.eu  vai arī izvēlaties pakalpojumu – PASŪTĪT ZVANU, norādot produkta nosaukumu un kodu.

Pasūtīt preci

Izvēlieties interneta veikalā nepieciešamo preci un nospiediet pogu “Pievienot grozam” Jūs varat turpināt iepirkties vai arī veikt apmaksu, izvēloties saiti “TURPINĀT IEPIRKTIES” vai “PARĀDĪT GROZU” attiecīgi. Nospiežot saiti “TURPINĀT IEPIRKTIES” Jūs varēsiet turpināt izvēlēties preces. Kad visa vēlamā prece ir ievietota grozā, nospiediet pogu, kas atrodas labajā pusē “PARĀDĪT GROZU” Nepieciešamības gadījumā Jūs varat mainīt groza saturu – mainīt preču daudzumu vai arī dzēst nevajadzīgās preces. Šeit Jūs varat redzēt pilnu, Jūsu izvēlēto preču, vērtību. Jūs varat veikt pirkumus: bez reģistrācijas, reģistrēties mūsu mājas lapā vai arī kā mūsu klients. Tālāk, lūdzu, aizpildiet informāciju par sevi: – Izvēlaties – juridiska vai fiziska persona

– Norādiet:

* Vārdu, Uzvārdu vai uzņēmuma nosaukumu un reģistrācijas numuru;

* Tālruņa numuru;

* Piegādes adresi (valsts, pasta adrese utt.);

* e-pasta adrese, kas nepieciešama pasūtījuma apstiprināšanai vai arī saziņai ar Jums

* Izvēlieties, atzīmējot vajadzīgo

– apmaksas veids: skaidrā nauda, ar bankas norēķinu karti vai bankas pārskaitījumu;

– preču piegādes veids.

NOTEIKTI atzīmējiet “PIEKRĪTU DISTANCES LĪGUMAM”

* Pārbaudiet visas Jūsu sniegtās informācijas pareizību un nospiediet “Apstiprināt pasūtījumu”

* Pēc pasūtījuma apmaksas, Jūs saņemsiet apstiprinājumu uz e-pastu. Pēc nepieciešamības ar Jums  sazināsies mūsu konsultants un informēs Jūs par preces piegādes laiku.

Noformējot pasūtījumu, izvēloties apmaksu ar bankas pārskaitījumu

Noformējot pasūtījumu, izvēloties apmaksas veidu ar bankas pārskaitījumu, Jūs saņemsiet rēķinu, uz Jūsu norādīto e-pasta adresi, kurā būs atspoguļots pasūtījuma numurs un kopēja summa. Pasūtījums ir pieņemts un līgums starp Jums un SIA JUNOVAPRO skaitās noslēgts tikai tajā brīdī, kad Jūs esat apmaksājuši doto pasūtījumu un saņēmuši no mums, uz e-pastu ziņu, ka Jūsu pasūtījums ir izpildīts un tiks Jums nosūtīts, saskaņā ar Jūsu izvēlēto piegādes veidu. Pēc pasūtījuma veikšanas, uz Jūsu uzrādīto e-pasta adresi, Jūs saņemsiet rēķinu ar visu nepieciešamo informāciju, lai veiktu apmaksu ar bankas pārskaitījumu. Veicot pārskaitījumu, lūdzam Jūs maksājuma mērķī uzrādīt pasūtījuma numuru

Iespējams, ka mēs nevarēsim apstrādāt Jūsu pasūtījumu, ja pastāvēs jebkāda veida problēmas ar apmaksu vai Jūsu maksājuma autorizāciju, kā arī gadījumos, ja prece, kuru pasūtījāt, nav noliktavā.

Cena un apmaksa

Visas cenas mūsu interneta veikalā ir uzrādītas par vienu vienību, ņemot vērā visas akcijas, īpašos piedāvājumus, kā arī ieskaitot PVN 21%. Preču piegādes izdevumi cenā nav iekļauti. Kad Jūs veiksiet preču piegādes veida izvēli, no piedāvātajām iespējām, maksa par piegādi tiks pieskaitīta pie pasūtījuma kopējās summas.

Cenas var tikt mainīties  jebkurā laikā, taču šīs izmaiņas neskars tos pasūtījumus, kurus mēs jau esam apstiprinājuši un Jūs esat apmaksājuši.

Pasūtījuma apmaksa

Lūdzam Jūs iepazīties ar zemāk uzrādīto informāciju par pasūtījuma apmaksas procesu:1. Pēc pasūtījuma formas aizpildīšanas

  1. Pēc tā, kad apmaksa būs ienākusi mūsu bankas kontā, mēs nosūtīsim Jums pasūtījumu, saskaņā ar Jūsu izvēlēto piegādes veidu. Pasūtījums netiks apstrādāts, ja nebūs pilnībā apmaksāts. Ja Jums rodas kādi jautājumi, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu junova@inbox.eu

Kuponas kodi.

Kuponu var saņemt tikai reģistrēti pircēji pa ē-pastu. Tie tiks izveidoti konkrētajai akcijai.

Kupona kodi var saniem kab bus akcija, kuponas tikaj klientiem

 

Atteikuma tiesības un naudas atgriešanas.

Risks un Īpašumtiesības

Attiecībā uz nopirktām precēm atbildība pāriet pie Jums preču piegādes brīdī un pēc šī brīža mēs neuzņemamies nekādu atbildību par preču bojājumu, nozaudēšanu vai iznīcināšanu, izņemot gadījumus, ja prece ir piegādāta jau bojāta veidā vai ir kļūdaini vai nepareizi piegādāta. Šajā gadījumā lūdzam nekavējoties sazināties ar mums pa e-pastu junova@inbox.eu, aprakstot preces bojājumu un pieliekot klāt preces bildi. Ja prece ir piegādāta ar kurjeru, lūdzu pārbaudiet iepakojumu kurjera klātbūtnē. Ja tas ir bojāts Jums ir tiesības nepieņemt pasūtījumu.

Atteikuma tiesības

Saskaņā ar Latvijas Republikas MK noteikumu Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu” 22.p. patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta, vai prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš, vai ja patērētājs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ. Par šādām precēm SIA Stylistic uzskata: parfimēriju, kosmētiku, testerus, dāvanu atklātnes, dāvanu iesaiņojumu un dāvanu serifikātus. Šīs preces ir pieskaitamas pie izņēmumiem un attiecībā pret to patērētājs nevar izmantot atteikuma tiesības. Veicot pasūtījumu, Jūs piekrītat tam, ka esat iepazinušies ar šiem noteikumiem. Ar preces lietošanas uzsākšanu pircējs apliecina, ka prece atbilst pasūtījumam un atpakaļ pieņemšanai netiek pakļauta, kā arī patērētājs zaudē atteikuma tiesības, ja tas ir atvēris preces iepakojumu vai ja par atteikuma tiesību izmantošanu tas junova@inbox.eu  nav paziņojis 14 dienu termiņā no preces saņemšanas dienas. Saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likuma (PTAL) 12. pants un MK noteikumiem Nr.255 „Noteikumi par distances līgumu” Patērētājam ir tiesības atkāpties no līguma 14 (četrpadsmit) kalendāra dienu laikā no pasūtījuma saņemšanas dienas un atgriezt preci pārdevējam.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beigsies pēc 14 dienām, sākot no dienas, kad jūs esat ieguvis vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un ko jūs esat norādījis, ir ieguvusi preces valdījumā. Termiņš būs ievērots, ja jūs atteikumu nosūtīsiet atpakaļ pirms 14 dienu termiņa beigām. Ja pasūtījumam virs Eur 30,00 tika piešķirta Bezmaksas piegāde un tiek atgriezta daļa no pasūtītajām precēm vai visas preces no šāda pasūtījuma, SIA JUNOVAPRO patur tiesības ieturēt izmaksas par piegādes izdevumiem Eur 2.49 apmērā. Patērētājs, izmantojot šajos noteikumos minētās atteikuma tiesības, ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, kā arī par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Atgriežamā prece nedrīkst būt lietota jeb izmantota, oriģinālajā noslēgtā iesaiņojumā un tādā pašā stāvoklī, kādā Jūs saņēmāt to kopā ar oriģinālo produkta iepakojumu. Sūtot preci atpakaļ pārdevējam, ir nepieciešams pievienot visus dokumentus, kas apliecina preču saņemšanu (rēķinu, pasta kvīti u.c.). Patērētāja pienākums ir 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc rakstveida atteikuma nosūtīšanas atdot preci junovanails.lv. Junovanails ir pienākums ne vēlāk kā 14 dienu laikā no rakstveida atteikuma saņemšanas dienas, atmaksāt patērētājam to naudas summu, kura par preci samaksāta līdz līguma izbeigšanas brīdim, izņēmot preces piegādes izmaksas. junovaprofessional.lv ir tiesīgs aizturēt atmaksu patērētājam līdz preces saņemšanai atpakaļ. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam. junovaprofessional.lv ir tiesīga neatmaksāt patērētājam tā samaksāto naudas summu par preci, kamēr patērētājs nav atdevis preci vai ja stylisticnails.lv saņemot preci konstatē, ka tā ir lietota vai nav 100% pārdošanas stāvoklī un izskatā, oriģinālā iepakojumā ar visiem oriģināliem dokumentiem (ja tādi bija precei pievienoti). Patērētājs ir atbildīgs par bojājumiem precei, kas radušies preces atpakaļatdošanas laikā. Ja junovaprofessional.lv nevar izpildīt līgumu tādēļ, ka pasūtīta prece nav pieejama, Pārdevējs par to informē Patērētāju un atmaksā patērētājam visu veikto iemaksu ne vēlāk kā 7 kalendāra dienu laikā no dienas, kad stylisticnails.lv saņēmusi patērētāja pasūtījumu. Prece jāsūta atpakaļ ar vienu no sekojošiem veidiem: Omniva: saņēmējs SIA JUNOVAPRO, Ja Jums ir kādi jautājumi par preces atgriešanu vai apmaiņu, lūdzam sazināties ar mums pa e-pastu junova@inbox.eu

Atteikuma tiesību veidlapa – ielādēt 

Risks un īpašumtiesības

Visa atbildība, par iegādāto preci, tiek nodota Jums preču saņemšanas brīdī un mēs nenesam nekādu atbildību par preču bojājumiem, nozaudēšanu vai iznīcināšanu, izņemot gadījumus, kad piegādāta jau bojāta prece vai arī tā nosūtīta nepareizi. Šajos gadījumos, lūdzu nekavējoties sazināties ar mums, rakstot uz e-pastu junova@inbox.eu, aprakstot preces bojājumus un pievienojot doto faktu apliecinošas fotogrāfijas. Ja prece tiek piegādāta ar kurjera starpniecību, lūdzam Jūs pārbaudīt preču iepakojumu viņa klātbūtnē. Ja iepakojums ir bojāts, tad Jums ir tiesības atteikties no pasūtījuma (iesniedzot rakstisku pretenziju).

Reģistrācija un personas datu apstrāde

Lai izmantotu www.stylisticnails.lv un iegādātos tajā piedāvāto produkciju, pircējam ir jāreģistrējas junovaprofessional.lv, aizpildot reģistrācijas anketu. Reģistrācijas anketā obligāti jāuzrāda sekojoši pircēja personas dati: Vārds, uzvārds, e-pasta adrese, preču piegādes adrese, tālruņa numurs un citus, preču piegādei svarīgus, datus.

Pircējs ir atbildīgs par, reģistrācijas anketā sniegto, datu precizitāti, pareizumu un pilnīgumu. Mainoties pircēja datiem, pircējam ir pienākums nekavējoties veikt izmaiņas. Pārdevējs nekādā veidā nav atbildīgs par zaudējumiem, kas radušies pircējam vai trešajām personām, sakarā ar to, ka pircējs uzrādījis nepareizus vai nepilnīgus datus (pircējs nav veicis izmaiņas datos vai arī nav papildinājis tos).

Pircējam ir tiesības jebkurā laikā mainīt, papildināt savus datus vai arī atcelt reģistrāciju. Reģistrācijas atcelšanas gadījumā, pircējs vairāk nevarēs izmantot www.junovanails.lv pakalpojumus un veikt pirkumus tajā. Pircējs varēs atkal veikt pirkumus, tikai atkārtoti reģistrējoties junovaprofessional.lv.

Reģistrējoties, pircējs saņem individuālus pieslēgšanās datus (lietotājvārdu un paroli). Pircējam ir pienākums glabāt tos drošā vietā, un nenodot tos trešajām personām. Pircējs ir atbildīgs par viņam izsniegto pieslēgšanās datu uzglabāšanu, kā arī par jebkurām citām darbībām (datu sniegšanu, veiktajiem preču pasūtījumiem utt.), kas veiktas interneta veikalā, pieslēdzoties kuram tika izmantots pircēja individuālais lietotājvārds un parole. Ja, junovaprofessional.lv, piedāvātos pakalpojumus, izmanto trešā persona, pieslēdzoties www. junovaprofessional.lv, izmantojot pircēja individuālos pieslēgšanās datus, pārdevējs uzskata augstākminēto personu par pircēju.

Pircēja pieslēgšanās datu nozaudēšanas gadījumā, tam nekavējoties par to jāpaziņo pārdevējam, izmantojot tālruņa numuru vai e-pastu, kas norādīti www. junovaprofessional.lv.

Pircēja iesniegtie personas dati tiks apstrādāti, ievērojot Latvijas Republikas Fizisko personu datu aizsardzības likuma prasības, kā arī citus Latvijas Republikas tiesību aktus, kas reglamentē šo datu apstrādi un aizsardzību. Pircēja personas datu apstrādei un uzglabāšanai pārdevējs izmanto tehniskos un organizatoriskos līdzekļus, kas nodrošina personas datu aizsardzību no nejaušas vai nelikumīgas iznīcināšanas, pārveidošanu un publiskošanas, kā arī jebkuru citu nelikumīgu apstrādi.

Pircēja personas dati tiks izmantoti, lai identificētu pircēju, īstenotu preču pārdošanu un piegādi, grāmatvedības dokumentu apstrādei, pārmaksas un naudas par atgriezto preci atmaksai, parāda saistību administrēšanai, citu, no pirkuma līguma izrietošu, pienākumu izpildei, kā arī lai sniegtu pircējiem iespēju izmantot citus pakalpojumus www. junovaprofessional.lv. Pircēja personas dati var tikt apstrādāti mārketinga nolūkos, tikai ar pircēja piekrišanu.

Pircēja iesniegtos personas datus var izmantot tikai pārdevējs un tā partneri, ar kuriem pārdevējs sadarbojas, www.junovanails.lv pārvaldīšanas, preču piegādes un citu pakalpojumu sniegšanas nolūkos, kas saistīti ar pircēja pasūtījumu noformēšanu un izpildi. Pārdevējs apņemas nenodot pircēja personas datus trešajām personām, izņemot augstākminētos sadarbības partnerus un Latvijas Republikas normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos.

Statistikas vajadzībām, pārdevējs var izmantot ar Pircēju netieši saistītus datus – datus par precēm, kas iegādātas. Šādi statistikas dati tiks atlasīti un apstrādāti tādā veidā, lai netiktu publiskota pircēja identitāte vai arī citi personas dati, pēc kuriem būtu iespējams noteikt pircēja identitāti.

Ja pircējs vēlas saņemt paziņojumus no pārdevēja vai tā partneriem vai arī kādus citu piedāvājumus, ir iespēja norādīt reģistrācijas anketā, ka šādus paziņojumus vai piedāvājumus var sūtīt pircējam. Ja pircējs nevēlas izmantot šo iespēju, pārdevējs neizmantos personas datus un pircējam mārketinga nolūkos nesūtīs reklāmas un informatīvos paziņojumus, izņemot gadījumus, kad nepieciešams dot pircējam ziņu par pasūtījumu, kuru viņš veicis.

Pircēja personas dati netiks glabāti ilgāk kā to prasīs datu apstrādes mērķi. Pircēja personas dati, kas iesniegti reģistrējoties junovaprofessional.lv tiks uzglabāti divus gadus, skaitot tos no pircēja pēdējās pieslēgšanās reizes www. junovaprofessional.lv sistēmas. Dati, kuri tika uzrādīti preču iegādes procesā vai, ja tie ir nepieciešami, lai izpildītu līgumsaistības, tiks uzglabāti visas garantijas par nopirktajām precēm laikā, bet ne mazāk kā divus gadus skaitot no preču piegādes. Dati, kas nepieciešami parādsaistību izpildei tiks uzglabāti līdz parāda piedziņai, bet ne ilgāk par desmit. Mārketinga nolūkos dati tiks uzglabāti divus gadus, skaitot no pircēja pēdējās pieslēgšanās sistēmai www.junovanails.lv. Kad personas dati vairs nebūs nepieciešami apstrādei vai arī to noteiktais uzglabāšanas termiņš būs beidzies, tie tiks iznīcināti drošā veidā.

Iesniedzot atbilstošu petīciju pārdevējam, pircējam ir tiesības iepazīties ar pircēja personas datiem, kurus apstrādā pārdevējs un to apstrādes veidu; lūgt izlabot nepareizus, nepilnīgus vai neprecīzus personas datus; lūgt apturēt savu personas datu apstrādi (izņemot uzglabāšanu), ja dati tiek apstrādāti pārkāpjot likumu vai noteikumus.